Go morgon :) då var de måndag igen. Och ty...

Publicerad 2012-08-06 Tid 07:10:44

mms_img35935 (MMS)

Go morgon :) då var de måndag igen. Och tyvärr går man upp olagligt tidigt för att jobba. Nu sitter jag i soffan med frukost och dagens tidningar. Vi har fått jäkligt mycket gjort under semestern, men även hittat på massa skojj :) i går hände något roligt här hemma. Vi tog av stödhjulen på melvin cykel. Och jag provar att släppa cykeln nästan direkt för o se hur de balansen är. Och ungen cyklar utan problem : D då kom det nästan en tår. Det är klart att mammas hjärta smälter när något sånt händer :) både jag och älsklingen blev så himla paffa. Så var han ju såklart tvungen att ringa till farmor och farfar och berätta den stora nyheten :) så dom kom ju såklart och tittade på när han cyklade så duktigt :) älskade unge :) idag kommer min emlii hit och hälsar på :) ska bli mysigt att umgås lite, var ju ett tag sen nu :) vet ni hur mycket jag saknar min älskling och barnen nu? Är så tråkigt att de redan är över. Men men vi ser fram emot nästa semester istället :) de är ju bara ett år kvar :p ha en fin dag :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0