Godmorrning :)

Publicerad 2012-08-23 Tid 07:09:20

Hej på er. Nu är de redan torsdag.
Herregud så fort veckorna går fort.
God mat dag idag :)
De betyder alltså pommes med god sås och en jäklans god köttbit :)

Har precis gjort mitt första arbetspass idag.
Väntar på att kl ska bli 8, så jag kan göra nästa.
Sen ska jag hem till mamma o pappa en sväng.

Tryckte i mig en banan nyss, magen kurrade visst lite!
Får nog äta en rejäl frukost.

De sista har hänt väldigt mycket intressant.
Vi har varit iväg på en mycket rolig sak.
Får se hur de går med den saken.
Varit och hälsat på fina therese och Martin med deras lilla tillskott Underbart söta lilla Levis.
Herregud vilken söt och snäll liten bebis.





Igår fick jag ju de där brevet hem om att jag ska tillbaka till
Borås och göra om allt igen,
Får en isotop i armen sen ska de tas nya bilder.
Och de är dom där nedrans bilderna som jag drar mig för.
Då får jag åka in hela jag i en hemsk jävla helkroppskamera.
Ska ligga där inne i 20-25 minuter :(
ligger fastspännd och kameran ligger tätt intill min kropp.
Fyyyy säger jag bara, hoppas de går bättre än sist.
då låg jag där och lipa som en gris.

men de är bara att bita i det sura äpplet och gilla läget. 

Nu ska jag få i mig lite frukost :) 

Ha en himla fin dag på er hörrni :) 
Hejsvejjs !! 



EmmaLinnéa

Hittade precis din blogg av en ren slump och fastnade först och främst för din header. ÄLSKAR vitt, Shabby Chic och liknande, haha. Sedan att det resterande innehållet också var trevligt var bara en bonus:)
Kommer kika förbi här i fortsättningen!
Ha en bra dag ♡

Svar: åhh tack vad glad jag blir :) ja de är mn stora passion här i livet :) hoppas du har tålamod bara för jag är inte direkt jätte duktig på att skriva här. men ska försöka hålla lågan uppe :)
Christina johansson

2012-10-18   16:47:22   Website: http://emmavond.blogg.se


Montanich

Va vacker du e =)

2012-10-18   23:51:31   Website: http://montanich.blogg.se/


Sara

Åh vilken söt bebis ;)

2012-10-19   09:43:56   Website: http://mammasfoto.blogg.se


EmmaLinnéa

Så lite så:] Ser fram emot fler trevliga inlägg!

2012-10-19   20:34:26   Website: http://emmavond.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0