Go kväll :)

Publicerad 2012-07-31 Tid 20:34:56

Hej hörrni :)
Då är kvällen redan här och dagen har flytit på i bra fart som vanligt tyvärr.
I morses gick vi upp med tuppen för ått åka o hämta en katt till melvin.
Men påväg dit så ringde hon och sa att han smitit.
Så vi åkte till svärisarna en sväng och sen hem.
Vi köpte lite grejjer till katten o så.

Men hon som äger den nu kommer hit i morgon med kissen :) jätte snällt tycker jag.
Så i morgon vet jag en som är jätte glad :)

Melvin vill ju ha en katt som ser ut som mammas o pappas katt Bastian.
Eller min katt igentligen. men han trivs så bra där ute så melvin får en egen.

O melvin har sagt att den ska vara svart och vit med ett vitt sträck mellan ögonen och heta Bastian, hehe
närmare än såhär kommer vi nog inte.
Bastian är dock vit under halsen, o inte denna.
Men de får han leva med :)

han kommer bli överlycklig :)




Nu har jag storstädat huset och sockerkakan står i ugnen :)

Ha en fin kväll allesammans :)






Paulina

Vilken sötis! :)

2012-10-15   00:45:41   Website: http://paddees.blogg.se


Tess

Åh, så söt! :) Kram

2012-10-24   17:29:51   Website: http://tesswaltenburg.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0