6 November!

Publicerad 2012-11-06 Tid 14:33:18
Hej alla folk :)
 
Allt bra?
Här mås de finfint  :)
Idag är jag lite ledig, så idag har dagen gått åt att STORSTÄDA!
Så nu är de äntligen gjort!
 
Hinner aldrig med de annars, så de är jag super nöjd med!
Jobbar man så mycket som jag har gjort de sista så blir de lätt så :P
 
Snart kommer älsklingen så då blir de mat lite jobb och sen myys :D
 
Har precis varit iväg o handlat, skickat ett paket, ätit lunch och snart blir de massa bus o lek med barnen :)
 
Vi har planerat in en dag till ullared, ska bli gött att få handla alla julklappar
och både lite smått o gott till sig själv och till huset.
 
Nu känner jag att de blev lite allt möjligt onödigt skrivet här.
Får se om de kan bli något lite mer vettigare skrivet i morgon?
 
hejsvejjs :)
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0