Feberstugan!!

Publicerad 2012-10-22 Tid 15:24:41
Lille Lucas har åkt på feber :( När barnen skulle upp i morses var han kokhet. var bara att gå upp medd honom igen så han fick sova ut.
Jag o melvin kröp ner i våran säng med nicke nyfiken på teven.

Idag har vi bara busat o slöat. Lucas har sovit rättså mycket idag. Så jag o melvin har fått roa oss själva.
Matilda o lowa har varit här o fikat lite. Nu blir de snart lite matlagning tills älsklingen kommer hem från jobbet :)

Sen blir de iväg o jobba en stund senare.

Hoppas ni har haft en kanon dag!



Anna

Hej.. Kul att du skriver igen.. Vad jobbar du med nu? Kör du fortfarande tidningar tidigt på morgonen? Eller har du nåt mer jobb?

Svar: Anna vem? ja vi hoppas på att glöden håller i sig :P japp tidningar kör jag, 3 dagar i veckan. sen städar jag på 2 olika företag. jätte kul faktiskt. mycket o göra dock :P
Christina johansson

2012-10-23   13:13:18



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0